Over mij

Mijn foto
Reis ver, Drink wijn, Denk na, Lach hard, Duik diep, Kom terug

dinsdag 17 mei 2016

Een leger van engelen

Het is 17 mei 2013. Ik bel Arnoud om te zeggen dat ik nog even met Denver ben gaan lopen en dat ik over 10 seconden thuis ben. Het gaat allemaal wat moeizaam want ik ben hoogzwanger. Die dag besloot ik rustiger aan te doen. Dus loop ik ook wat langzamer. Ik hang op en vanaf dat moment gaat alles in slowmotion. Ik hoor een klap, zie een hek door de lucht vliegen. Ik gil naar Denver, hij stopt en het hek komt met een klap voor hem op een auto en raakt de grond.

Dan die auto.. Van de dijk dendert hij naar beneden naar het punt waar ik verstijft blijf staan. Ik kan niets doen. Alles draait en dan staat de wereld even stil. Ik hoor mensen tegen me praten, ze vragen dingen. Het enige wat ik nog probeer te voelen is of het leven in me nog leeft, maar het blijft stil.

Drie jaar later. Ik hoor een schaterlach en zie twee kuiltjes verschijnen. Twee seconden waren het verschil tussen leven en dood. Nog elke dag ben ik dankbaar dat ik die dag besloot wat rustiger aan te doen. Een leger Engelen waren die dag bij en beschermden me. Ze gaven me leven, met kuiltjes en een schaterlach..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten